Och du kallade dig en vän?

Ack ack ack. Jag har nog varit med om världens sämsta dag idag. Eller ja, änsålänge iallafall. En kompis som sviker ett löfte, en oskriven lag. Enligt mig iallafall. För enligt mig så går man inte och "hånglar-upp" sin kompis ex efter 2 veckors tid. Nej, för det gör man verkligen inte. Jag tror det är fler än jag som tycker det. Eller ja, jag skiter i vilket vad andra tycker det är endå min åsikt som räknas. Men jag mår verkligen illa, för detta är ett sånt tabu att jag inte ens kan förklara. Och Rasmus är ju verkligen inte mycket bättre, även om det inte handlar om honom denna gången. Det är inte han som får mig att bli så jävla förbannad och ledsen. NEJ, för det är vänner som ens har mage att kalla sig för vänner, ni 3.. Puuh.. Ni är äckliga! Och så fattiga, och så jävla idiotiska. Gå och lägg er!! Patetiskt.. Men som dom säger, det kan man gör får man ALLTID tillbaka och ska jag vara helt ärlig så ser jag fram emot den dagen =) Då ni alla får känna hur det känns.. Rätta mig om jag har fel, men MAN STRULAR INTE MED SIN KOMPIS EX.. DET ÄR TABU!!!!!!!!!!!! OSKRIVEN LAG!!

Sådärja, nu släppte lite av ilskan iallafall. Och jag ska försöka få lite skönhetssömn så att man är söt imorgon också. Haha! Sov så gott allihopa och dröm fina drömmar!! <3








Postat av: bettan

:) Det dem kallar vän är inte riktig vänskap. SÅ fungerar iallafall inte du och jag.Pessieanbettan (L) friends forever

2008-09-23 @ 14:22:45
Postat av: Anonym

Då kanske du vet en liten del av hur de känns fast lägg till att de du gjorde var 10 ggr värre.. känns bra va?

2008-11-16 @ 23:50:27

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: