Ny dag, Nya tag

Hej bloggen!
Idag vaknade jag hyffsat tidigt eller jag blev väckt som vanligt. Min telefon ligger precis bredvid mig ringer och min meddelande signal har faktiskt börjat bli störig nu "Hey sexy, you got a message", kanske ska byta? Äch.. Nog pratat om det. Ifall så steg jag upp kl 11:00 och jag VET att det är sovmorgon för många men inte för mig som annars går upp vid hum, 1. Tog en jäkligt god kaffe med min älskade mamma och sedan kom Maria, vi pratade om morgon dagens shopping på Nova lund, åh det ska bli så skönt. För visst är det den absolut bästa terapin? När man är ledsen och nedstämd så ska man faktiskt ta sig i kragen.. Klä på sig något fint och bege sig för att shoppa ännu finare saker med en helt underbar människa! Kan verkligen inte bli bättre..

Ikväll ska jag jobba, eller ja. 17:00 - 00:15 och det ska faktiskt bli skönt på ett sätt, träffa en massa folk!
Nu ska jag gå ner och köpa ciggaretter.. Och JA, jag har börjat röka igen. Men vet ni vad, jag älskar det.

Skriver lite senare!
Puss & Kram







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: