Helgen

Ja, denna helgen har verkligen varit helt perfekt. I fredags jobbade jag 17:00 - 00:15 och det var väl helt okej. Min älskade kusin kom till jobbet och höll mig sällskap, är det inte skönt när ens kusin bara kan dyka upp sådär och göra jobbet SÅ mycket roligare =D I lördags var det först staden med mamma och pappa. Hittade bara en skön lång stickad tröja som jag tänkte att man kunde tajts under, skönt nu i höst vädret.

På kvällen åkte jag och Maria hem till kusinen igen och förfestade, det slutade med att jag hade druckit 1 flaska vitt vin, 6 cider och 2 öl. Herregud ja, hur fick jag ner allt ? Jag kan lova att det kändes på söndagen sen. I alla fall så stack vi ut sen, jag och min kära killkompis stack till Hessle baren och drack vidare. Sedan begav vi oss hemåt för att sova, skönt !

Söndagen var mindre rolig, jag fick igen allt jag hade druckit. Jag och Emilia städade lägenheten och sedan gick vi och köpte 2 pizzor, för visst får man vara lite slapp och sådär dagen efter. Gott var det och vi somnade som små barn efter det. Vaknade och åt vidare sen somnade vi igen, aaah kan inte bli mer slappa än så. Älskar den flickan otroligt mycket !

Imorgon Tisdag ska jag till Lund och lämna av lite saker som jag fakiskt inte vill ha här mer. Det är saker som är Rasmus. Ett par shorts och lite sånt, vill inte att han ska ha en andledning att komma och hämta det, och det är väl endå ett bevis för honom att jag inte vill mer ? Eller vad tycker ni ? Usch jag förstår att ni inte vill kommentera mina inlägg, har nog bara fått 2 stycken sedan jag började skriva, men snälla. RESPONS TACK ! =D Och vad vill ni att jag ska börja skriva om ? Tacksam för lite kommentarer som sagt.

Förresten, jag lägger in en bild på min utstyrsel ifrån lördags. Vad tycks ?
Nu ska jag hoppa ner i sängen, godnatt bloggen !


Klänning ifrån Cubus 199:- & jeans - tajts ifrån Bik bok 149:- Fint va ?





Postat av: dess

Du är dålig på bloggandet..blogga mera, blogga mera!! haha

2008-10-06 @ 16:32:23

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: