har jag gått och blivit lat?

Det har jag börjat fråga mig själv. För nu är det såhär att jag har suttit hemma varje dag sen i LÖRDAGS. Förutom i Onsdags för då jobbade jag, jäkla tur är väl det annars hade jag fastnat i sängen för evigt. I vilket fall som helst så ringde Deseree mig idag och skällde på mig för att jag "VAR TVUNGEN ATT KOMMA UT" - Tack vännen. Och sedan har dessutom Maria varit ett himla stöd. Ni är mina hjärtan <3

Jag tänkte prata lite om falskhet, alltså exempel på en kär vän till mig som står mig nära. Hon har då flyttat ihop med sin pojkvän (urgulligt) och dom har det bra tillsammans. I vilket fall som helst, så har vi för vana att träffas varje dag och prata om allt. Hon är som en blogg typ, man berättar ALLT. Och eftersom att hon har flyttat så får vi prata i telefon.. Och jag ringer henne när hon sedan säger "Jag ringer dig om en timme" Javisst, efter 5 timmar har fortfarande inget hänt. Och telefonen är fortfarande tyst klockan 23:30 på kvällen. Är inte detta falskhet? Eller är hon bara glömsk? Några kommentarer!! Jag har inget emot denna vän, så detta är inget "tomt-hot" eller vad man nu säger..

Ha det gott folk!!







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: