En liten tripp

Hej gott folk!

Idag åkte jag och Maria in till staden för att jag hade lite ärenden där inne som jag var tvungen att uträtta. Det gick först inte alls som jag planerade, men som tur var så fixade jag det. Jessica kan ALLT. Så jag ska iallafall tillbaka till staden vid 17:00 för ytterligare ärende. Måste måste måste.. Kan inte gå och hålla på såhär mer, blir arg på mig själv.. Men det får man väl bli ibland? Så att man lär sig lite vett, haha.

Och sen förstår jag inte hur du tänker alltså. Arghhh jag blir så GALEN rent ut sagt. Jag tycker verkligen synd om dig för att du har misslyckats så många gånger nu. Stackarn, du borde helt seriöst söka hjälp för ditt beteende. För som Maria säger; "Hur kan en människa vilja en annan så mycket ont?" Ja, jag håller verkligen med där. HUR GÅR DET IHOP? Ena stunden säger du det ena och andra stunden det andra, vad är det som inte står rätt till där inne i din lilla hjärna? Gaah...
Nej nu får jag lugna mig innan jag får cp-spel här..

Nu ska jag gå ner och sätta igång kaffebryggaren, eller hur är kaffe det bästa tänkbara som finns när man röker? Samtidigt alltså. Jag ÄLSKAR iallafall det. Ska även se ifall Maria kan slita sig ifrån plugget (ännu en gång) och hålla mig sällskap, ännu bättre isåfall!!

Förresten,
Min blogg är fixad av gloryglory.blogg.se - Check her out!

Hej svej








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: