Cuz it's my life, right?

Jahapp. Då var helgen över igen. Och jag ligger i min säng med datorn i knät. I fredags drog jag hem till min kusin Emilia och drack lite vin, rödvin faktiskt. Det blev ett som heter Chill out och det är mega mega gott, även fast det var RÖTT vin.
I vanliga fall dricker jag bara vitt eller någon annan sorts dricka.
I vilket fall som helst så blev det en lugn kväll, dock inte för min del.. Som vanligt så blev jag ju kvällens pajjas. Men visst ska man bjuda på sig själv?

I lördags var jag bakis och mådde inget vidare. Så jag tog det FÖRST och FRÄMST väldigt lungt och sedan kom Maria hit. Drack med mina föräldrar, alltid lika kul. Maria fick en jävla massa dricka, haha.. Jäger, Hot shot, osv.. Men såklart så blev hon inte full endå. Idag har jag bara tagit det lungt, har inte orkat göra något. Får se vad som händer ikväll =P Ska jag? Eller ska jag inte?







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: