Carrie Underwood - You won't find this

Finns absolut ingen bättre låt som förklarar mig tillstånd just nu, hjärte krossad? Men som en älskad vän sa idag "Det är inte han du saknar, det är närheten." Och det kanske är så? Jag önskar ju ibland att hans armar runt mig även fast jag vet att han inte är värd det. Han är inte ens värd att tänka på, för att han har sårat mig så innerligt mycket. Krossat hela jävla mig förfan, och inte bara en gång.. Utan hm, 1-2-3-4 gånger kanske, då är det illa va? Ja jag tycker verkligen att det är illa. För efter åtminstone 2 gångers "uppehåll" eller vad man ska kalla det så borde man veta vad man vill. Men men! Inte denna karlen, eller oj förlåt, pojken! Skitsamma han är ett jävla as!

Påtal om as så kom jag och tänka på en sak idag. Jag klarar mig utan dom! Förutom vissa nätter som kan vara jobbiga, så mår jag riktigt bra. Jag har gjort ett val och jag har valt bort vissa för att släppa in nya och det är nog det bästa jag har gjort. Jag behöver INTE dom!

I alla fall, min dag har varit perfekt =)
Ha det bra läsare (om jag nu har några, haha)






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: