Staden..

Idag har jag varit i stan med min kära vän Deseree. Vi tog en kaffe på café fenix, gott gott.. Och sedan tog vi en runda på stan. Jag inhandlade en ny tjock och varm halsdduk som behövs nu när vinter kylan håller på att komma igång ganska rejält. Sedan har jag ju ett väldigt köpbehov av frank dandys boxer trosor. Jag ÄLSKAR dom. Så jag köpte 2 par nya där också. Nu har man 6 eller 7 par hemma, dom är så sköna och behagliga men även snygga som fan och finns i alla möjliga färger och mönster.

Nu sitter jag hemma hos Deseree och vi ska snart ta en kopp kaffe på balkongen tillsammnas med en cigg. Kan verkligen inte bli mycket mycket bättre än så. Ska även prova hennes nya koncoler till wii, det är ett bil spel som heter "Mario cart" undra hur det kommer gå =P Tror att hon kommer att vinna över mig faktiskt..

Ha det gott folk ! =D







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: