Patetisk?

Hur orkar du ens säga en sådan sak till en människa som du redan sårat mer än du någonsin kan göra? Haha, ärligt talat så är det faktiskt bara skratt retande. Tror du helt allvarligt att jag bara skrev så till dig för att jag ville "vara med dig" ? Då tror du i så fall väldigt fel. För jag skrev så för att jag fortfarande bryr mig och försöker att ha en normal relation till dig mer än bara skriva en massa hat ord till varandra. Seriöst, vilket år är du född på ?

Till er som kanske inte har en aning om vad jag skriver om så är det ett ex som säger att jag är patetisk för att jag EN GÅNG frågade hur han mådde. Och då ringer han till sin "vän" för att säga att jag är patetisk. Hur löjligt är inte det ? Men ärligt talat så bryr jag mig inte längre. Jag är kär i en annan nu och skulle inte för flera miljoner ta tillbaka det vi hade. Never in my life ! Men visst är det löjligt ?


Ha det bra..






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: