Jobbet..

Ja gott folk. Nu sitter jag faktiskt här på mitt jobb med min lilla älskade Lg X-110 dator =D Hehe, den är ju perfekt att smuggla in så att chefen inte ser den. För vad hade han sagt om han hade vetat att jag sitter här på arbetstid och bloggar? Nä, jag tror faktiskt inte att han hade sagt så mycket. Jag gör ju mitt jobb, och det är ju huvudsaken, eller hur? Gick på stan idag.. Köpte en jätte fin väska till min lilla dator, hehe har jag blivit kär på nytt eller? Känns som om det är en liten hund som man vill köpa prylar till hela tiden. Men det kan man ju inte göra, hehe. Det är ju bara en dator, men jag ÄLSKAR den..

I stan köpte jag även ett par jeans och en tröja.. Blev nöjd =D Men sen kunde jag ju inte shoppa så mycket mer för sen sprang tiden iväg. Och nu sitter jag här, evig väntan tills jag slutar klockan 00:15, får hoppas att jag kanske kan övertala Maria att komma hit och hålla mig sällskap. Imorgon kommer Robin förhoppningsvis =D Wiihoo.. Ska jobba då också, men slutar klockan 3 så det är ju lungt.

Jag uppdaterar sen !
Förresten, någon mer än jag som tycker det är jobbigt att Blondinbella slutat skriva? Inte för gott hoppas jag!!

Pusshej





Postat av: sanna

hje gumman hur e de? vad ska du hitta på i helgen då? fin dator du köpt hihi.. pussar sanna

2008-10-24 @ 20:39:01
URL: http://sweetbaby.bloggsida.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: