Godmorgon

Nu är jag äntligen uppstigen. Det var jobbigt att sova i natt, drömde en massa konstiga saker. Vet inte vad det var men jag vet att det var något som har gjort min dag helt förstörd. Jag hoppas att lite kaffe och trevligt sällskap ska hjälpa mig idag..

Fick en kommentar av Maria igår, eller var det idag? I vilket fall som helst så saknar jag henne. Hon har flyttat och bor inte längre granne med mig. Det var så skönt när vi bodde så nära varandra. För bara man kände att det var något litet man ville prata om så ringde man ett samtal och 5 minuter senare var hon här med mig. Eller tvärtom.. Saknar henne !! <3

Det var allt för nu.
Jag ska till stan snart och sola. Sen vidare till jobbet igen kl 17:00..
Puss






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: