Godmorgon.

Idag gick jag upp 06:30 för att jag skulle in och dusha på morgonen. Och jag trodde att det skulle göra mig lite piggare, men icke då. Jag satt ner i dushen för att jag inte ens orkade stå upp och ögonen föll ihop ett antal gånger. Kan ni inte tänka er ? Sovit 5 timmar och innan dess jobbat som en dåre. Så jag har ju inte sovit ut på väldigt länge. Men men, jag längtar tills måndag för då är jag ledig och kan sova hur LÄNGE jag vill =P

Nu har jag varit busig och tagit med datorn till jobbet igen, haha. Vet inte riktigt vad annars man kan göra mer än att vänta på kunder men hur kul är det ? Och JUST NU orkar jag verkligen inte göra någonting heller. Är helt slut i kroppen. Men om chefen nu har gett mig sådana tider så får han ju skylla sig själv. Sånt är livet, haha.

Nej, nu ska jag ut och röka !
Andas frisk luft ? =D =D =D

Have a great day
Uppdaterar om jag kommer på något roligt att skriva om, annars kan ni ju komma med förslag..






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: