Gjord av sten?

Precis den frågan har min pappa ställt mig. Och jag börjar faktiskt tro på det själv. Jag kan helt säkert säga att jag varit med om mer i mitt liv inom en viss kategori än vad många i min ålder. Jag har haft jävulska kärleksproblem, och då menar jag inte det här med att man bråkat lite. Nej det har varit värre än så. Tänker inte gå in på några detaljer här förrens jag är helt säker på att jag vill lämna ut mer information. Men jag undrar hur långt det har gått när man inte längre känner någon smärta när någon varit otrogen? Hur långt har det då gott kan man undra.
Satt och pratade med min kära vän Deseree innan idag. Och hon tyckte också att detta var helt sjukt. Jag menar, när en kille (denna killen jag menar har ett namn) har varit otrogen mot mig, så har det inte gjort alls lika ont som det har gjort när han har lämnat mig. Ja, jag vet knappt vad jag skriver längre. Allt snurrar bara runt i mitt huvud. Men ni som känner mig, ni vet hur det har varit. Ett rent helvete. Och nu har jag verkligen beslutat mig för att aldrig någonsin låta mig själv gå igenom det igen. Jag kan inte bli mer "hård som sten" än vad jag redan är. Vet inte ens vad kärlek är längre knappt. Den där bilden jag har av kärlek håller jag för mig själv, och visst är den väldigt vacker.. Men också svår att hitta. Jag hoppas så innerligt att jag har gjort det denna gången. Och att han inte utsätter mig för sådant.

Men strunt i det tramset nu!
Nu sitter jag på jobbet och får snart gå hem
1 timme kvar, woiie =) Ha det brauuuuuuuu







Postat av: maria

saknar dig!

2008-10-30 @ 09:44:33

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: