22:30

Ja. Nu är klockan så mycket som 22:30 och jag slutar 00:15. Det är några evigt jobbiga timmar idag. Men vad fan gör man inte för pengar? Imorgon kommer det dock att gå mycket snabbare för jag blir ju hämtad när jag slutat och sedan vidare till stan för att göra av med ännu mer pengar, underbart..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Har inte hänt så mycket faktiskt. Förutom en sak som är rätt rolig. Och det är att när jag jobbade i Onsdags så var det en äldre man med långt långt långt hår och cowboy hatt och lång rock som gick fram till min arbets kollega, Linus och frågade honom i fall han fick sova på vår baksida i några timmar. Man kan ju inte säga nej till en läskig gubbe, självklart fick han det. Men det vi inte visste var att han precis kommit ut ifrån fängelset och missat tåget till Trelleborg? :/ Tror det var det.. Nej usch, min kusin gick omvägar på morgonen för att slippa honom. Men hon la märke till att han eldade på någon panna hahaha.. Galet att man gör det på en bensin mack, aja..

Skriver när jag ska krypa ner till sängs.
Ha det bra folk! Förresten, tips på vad jag kan skriva om ?

Kramizar






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: