weekend

Denna helgen har väl varit både bra och dålig. Vill först lägga till att jag jobbat NATT hela helgen. Och imorgon är jag ledig, så jag kan sova hur länge jag vill och det ska bli underbart att få pyssla om sig själv.. Lägga mig i ett varmt bad med en ansikts mask eller något. Det känner jag att jag behöver nu efter denna helgens arbete. Har ont i fötterna dessutom. Tror att jag ska köpa ett par inneskor att ha såhär på jobbet.

Igår (Lördag) blev jag överraskad av Rasmus. Han hade lurat mig hela dagen att han inte kunde komma när jag slutat jobba för att han skulle träna tidigt på söndagen. (Idag) Men sen när jag kom hem så fick jag ett samtal och kl 1 var han utanför min dörr. Åh så glad jag blev. Hade saknat honom väldigt mycket och kände att jag behövde hans närhet. Och för övrigt så är det ju inte helt fel att vakna upp på 1 advent med någon man tycker om otroligt mycket <3 Inte sant ?!

Nu har jag fått jul känslor. Och vet ni vad ? Jag längtar så otroligt mycket tills julen. Och dessutom tills på Torsdag för då får jag träffa Rasmus igen. Och jag vet att kanske folk är negativa till det här men sen samtidigt så måste det ju vara något speciellt mellan oss, vi klarar inte oss utan varandra =) Så vet ni vad ? JAG SKITER I VAD NI TYCKER !! Sålänge jag själv är lycklig..

Tack Therese för ditt otroliga stöd ! Saknar dig väldigt och saknar tiden tillsammans med dig. Det var underbart att få vara din bästa vän i så många år. Jag hoppas att vi kan få tillbaka den vänskapen vi en gång hade. Den var obeskrivlig och vi gick inte att dela på ! <3

Godnatt.
Kram






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: