Trött idag. .

Jag är så fruktansvärt trött nu. Gick upp 05:20, helt sinnesjukt för jag är inte mänsklig så tidigt på morgonen. Och nu sitter jag på bussen påväg hem till kära Hammar =D Haha.. Jag tror att jag ska lägga mig när jag kommer hem, sen ska jag nog bege mig ut och springa lite faktiskt..

Vad roligt att ni kommenterar mina inlägg. Eller ja, där är några fegisar som inte vågar skriva namn =D Men ni andra är jag glada över i alla fall. Men, synd att jag tror att jag vet vem det är som smyg snokar och kommenterar va ? Du vet vad jag har sagt och jag tänker inte säga det en gång till. Han är ute ur mitt liv. Och någon gång kommer du nog också säga detsamma..

Therese,
Helsingborg låter sjukt ballt =D






Postat av: maria

kolla upp ip-numret på de som skriver skit till dig!

2008-11-18 @ 10:31:55

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: