Så dålig på att uppdatera...

Förlåt mig. Det måste bli allvar nu alltså, haha. Jag kan inte låta bli att skriva tappar ju hur många besökare som helst (även fast jag inte hade så många) men det lilla jag har måste jag ju behålla, haha.. Helgen har varit underbar rent ut sagt. I fredags åt vi Thai-mat och det var mega gott. Och kollade på "I'm Legend", fy tusan säger jag bara. Trodde dock inte att det skulle vara en läskig film och eftersom att jag har svårt för sådana så blev det lite svårt att somna sen =( Men jag rekommenderar den, inte till sådana fegisar som mig bara. Haha.

I lördags skulle jag egentligen bege mig hem till Linda på kvällen, men det blev aldrig så. Jag stannade till söndagen istället. Vi var hos Anna & Fisk och hälsade på. Inte speciellt länge, men det gör absolut ingenting för jag ska träffa Anna på Tisdag så =) Sedan var vi hos Dan & Caroline och kollade på någon film som jag inte ens kommer ihåg namnet på. Den var inte speciellt bra, vissa stunder var bra.. Andra inte.

I söndags tog jag tåget helt ensam till Ängelholm och skulle hitta en skola. Haha, jag lyckades!! Förstår ni.. JAAAAG av alla människor tog tåget till Ängelholm (Aldrig varit där innan) Och jag gick åt ett håll som kändes helt rätt, och DET VAR DET.. Hahaha jag måste ha ett sjätte sinne eller något. För man kan inte bara gå och sedan hitta rätt ställe direkt. Jag är faktiskt stolt över mig själv.

Jag LOVAR att ja ska komma på något att skriva om. Har ingen fantasi idag, eller jo. Jag har slutat röka.. Igen! Haha.
Så nu blir det flera tusen koppar kaffe om dagen och en massa träning. Jag ska vara super duper fin på stranden nästa år =)

Var ska man fira nyår!?!?! Några förslag??!





Postat av: Therese

hos mig? :) i helsingbor :P

2008-11-17 @ 22:28:18

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: