Orkar ingenting - dag !

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Jag har slappat och legat framför tv:n i stort sätt hela dagen, förutom när jag sprunit ut för att röka eller druckit kaffe då. Men annars har jag bara tagit det alldeles för lungt känner jag, hade nog behövt gå ut en sväng nu ikväll eller så lägger jag mig i ett bad, vad hade ni gjort? Give me some answers.. =D

Imorgon är det fredag och på något konstigt sätt älskar jag det. Jag hatade alltid helgerna innan och ville helst att dom skulle försvinna. Jag vet att det låter helt sjukt men jag hade alltid en tendens att råka ut för saker på helgerna så jag valde att inte tycka om dom. Haha!

Förresten, någon som läst eller köpt boken jag nämnde i ett tidigare inlägg?

Kram&Puss







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: