Nyvaken

Jag har börjat drömma sådana fruktansvärda drömmar VARJE NATT och jag vet inte vad det beror på. Dom är inte läskiga eller så, utan mer hemska. För jag drömmer om vänner och om personer jag träffat innan. Helt galet, haha.
Vill inte ens skriva vad jag drömde i natt för jag vill glömma det, haha..

Nu har jag vaknat ifrån min hemska dröm. Eller ja, mardröm. Och nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan bege mig ut på en liten spring runda. Känns sjukt skönt =) Sen har jag dessutom varit rökfri sedan Lördags, MYCKET BRA VA ?
För det känns helt otroligt skönt, och framför allt.. Så är det billigare.

Ha det bra, så skriver jag sen.
Börjar jobba redan kl 16:00 idag, det är någon ny regel på fredagar =S Men mer betalt åt mig =D

Kram







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: