Maria säger..

Maria säger att jag ska börja skriva lite mer nu. Och det får jag väl göra. Blev ju helt överlycklig när jag såg hur många besökare jag faktiskt har på min blogg. Okej, mycket för MIG. Och jag har dessutom börjat få lite kommentarer. Haha, det går framåt här. WoW..

I vilket fall som helst så hände det en mega rolig sak på shell igår. Det kom en buss och jag tänkte tyst för mig själv
-Tänk om den där bussen hade varit full med folk.
Skrattade lite och sedan ser jag en efter en.. Och till slut var vi minst 20 personer inne på shell. Och jag var HELT SJÄLV.
Jag blev livrädd hahaha.. Kassan stod varm kan jag lova. Men det var roligt som tusan och jag pustade ut sen.. Gud, haha.

Pratade med Maria nyss i telefon. Är så glad för hennes skull att hon kommit till rätta och jag älskar den människan.

Skriver mer sen när jag kommer på något kul !

Pusshej






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: