Ledsen för att det tar tid att skriva...

Ja, jag vet att ajg har varit dålig på att uppdatera. Men det har hänt lite grann. Vill inte nämna något här, inte än iallafall. Så jag tar det lilla lugna. I fredags så var jag bara hemma och drack en öl. Sen vid halv 10 gick jag och la mig, EN FREDAG la jag mig halv 10. Det var skönt... I lördags var det Halloween fest som gällde hemma hos Dan & Caroline och det blev en mycket intressant kväll med tårar, glädje, skratt och mycket kärlek! Åååh vad det var underbart.. Bästa dagen på länge? I vilket fall som helst så kan jag inte skriva allt för mycket här. Vill inte riktigt det, inte idag.. Orkar dessutom inte för jag har redan för mycket att tänka på. Nu ska jag söka jobb, och lite annat !
Ha en bra dag så uppdaterar jag snart igen...






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: