Hell helg

Mysigt & Jobbigt

Min helg har ju inte varit den bästa på länge, bara vissa tillfällen då man fick lite efterlängtad kärlek.
Annars har min helg bara gått ut på att jobba. Drygt, men vad gör man inte för pengar?
Jobbade till 00:15 i fredags och sen drog jag igång med passet redan kl 07:30 på lördagen. Så ni förstår nog om jag är lite seg & hängig. I vilket fall som helst så fick jag sällskap i natt. Åt pizza och kollade på film dessutom. "Zohan".
Den filmen rekommenderar jag om man gillar filmer som är ganska överdrivna, och om man klarar humor ;)
Ni som faktiskt kommer kolla på den vet vad jag har för humor, haha.

Har funderat mycket på att flytta hemifrån nu. Och jag känner att det är dags.
Jag vill visserligen inte bo helt ensam, och inte med någon kompis heller egentligen. Tror det blir för jobbigt.
Men jag hade velat flytta ihop med en viss "mys-gosse" men det är för tidigt, väldigt för tiden med tanke på allt, tyvärr.
Men annars är jag övertygad om att det hade fungerat, jag vill ju BLI VUXEN for real..

Imorgon ska jag till Lund. Ska försöka få tag på Maria så vi kan träffas och talas vid lite, saknar henne.

Ha det bra i vinter vädret, klä er varmt om öronen :)
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: