God morning sunshine

Nej jag kan ju inte påstå att jag varit pigg i morse. Var nog längesen jag var såhär trött, undra varför? Jobbade igår kväll men som om jag inte har gjort det innan, borde ju vara van vid detta laget. Tror visserligen att det kan bero på att jag varit ledig nu i 1 vecka och sen jobbade.. Man blir väldigt slö av att bara gå hemma hela dagarna. Ska gå fram till min chef och slå händerna på bordet och "tvinga" honom att ge mig mer tider, haha.. Eller åtminstone fråga snällt  =)
För övrigt idag så pratade Rebecka om att komma hem idag, och då ska jag ju självklart träffa henne på stan över en kaffe. Men man vet tyvärr aldrig med henne, haha.

I helgen ska jag ta det väldigt lungt. Ska följa med Linda till Ängelholm på söndag morgon, usch säger jag bara. Detta är min enda lediga helg nu för sen jobba jag i 2 veckor så ska jag behöva gå upp SÅ TIDIGT. Så tidigt som 06:00, bläää!! Men vad gör man inte för sina vänner?

Pussochkram







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: