Fix the world up for you

Nu sitter jag i bilen påväg till min älskade Farmor. Ja, jag har datorn med mig här också. Mobbat va? =P Men nej, jag gillar att sitta i bilen och skriva. Det är så avslappnande. Känns nästan som att man kan skriva vad som helst, ungefär..
Var inne i stan hos Linda för att jag ska vara modell på hennes gesell prov (hur stavas det?) där ska hon i alla fall sätta upp håret och visa juryn att hon faktiskt är en riktigt grym frisör. Hon kommer klara det alldeles utmärkt, det är jag säker på. Så på Lördag åker jag till Hässleholm och äter god mat och umgås med Linda för att sedan på morgonen 06:30 bege oss till Ängelholm. Så om någon vill hålla mig sällskap där kan ni väl höra av er ? Hehe..

Jag tänkte på en sak igår som jag verkligen måste rekommendera. Och det är faktiskt en bok. "Tänk som honom" - Där kan man lära sig hur en kille fungerar och jag lovar er alla att det fungerar. I alla fall på mig, man lär sig att tänka på ett annorlunda sätt än vad man förmodligen gjorde tidigare. Jag ska sätta in bild nedan på den så att ni lätt hittar den i närmast bok handel.. Jag fick boka den på bokia och den kostar 169:- DEN ÄR VÄRD VARENDA LITET ÖRE. Och jag hade nog till och med kunnat ge mer för den.. Så om ni har problem med hur ni ska hantera killen så är det mitt tips till er. Om någon har läst den får ni jätte gärna kommentera och säga vad ni tycker så att jag får höra andras åsikter.

Nu är vi framme hos Farmor och jag hoppas verkligen att hon bjuder på mat, min mage kurrar =P
Ha det bra folk, så skriver jag på hemfärden..
Kram









Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: