Alla har flyttat ifrån mig

JA, nu har verkligen alla flyttat ifrån mig. Nästan i alla fall.. Caroline som flyttade till Kävlinge med Dan, Anna flyttade till Lund med Fisk. Rebecka som bor i Trelleborg med ja, sig själv hoppas jag =) Och MAJA flyttade till Schweiz med sin pojkvän Antonio. Och Maria, min älskade granne.. Som flyttade till Lund, jag saknar alla som fan.. Och det är jobbigt att inte ha en söt liten Maria som springer hit på morgonen. I miss her ! <3





Postat av: maria

men finns alltid kvar hjärtat :)

2008-11-19 @ 15:18:40
Postat av: maria

ey förresten, snart kommer jag hem lite grann och dååå kommer jag tralla bort för morgonkaffe och dödliga samtal igen ;)

2008-11-19 @ 15:19:21

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: