uppdatering

Nu har jag inte skrivit på 6 dagar. Vet faktiskt inte vad jag har gjort. Jag har visserligen jobbat men inte mer än så. Åkte till Rasmus i torsdags sen var jag med Anna hela fredagen. Missade tåg helvetet igår när jag skulle åka hem ifrån min pumpa. Men som TUR var så träffade jag Maria, kan ni tänka er att jag träffar min bästa vän på stationen i Lund UTAN FÖR VARNING. Blev ju överlycklig där =) Och tårarna höll på att komma för det var så längesen jag träffade henne, hon är underbar.


Igår var jag på jul fest med jobbet. Riktigt roligt var det =D Det var nog längesen man hade så roligt faktiskt. Aja, mer om det en annan dag när jag fått bilderna ifrån Linus. Det är lite roligare då.

Förlåt Maria. skriver mer sen när jag inte är så hungrig. HAHA PUSSSSSSSSSSS







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: