Förlåt sorry

Jag är väldigt dålig på att skriva här märker jag. Men det har varit väldigt mycket nu om dagarna. Jag har åkt fram och tillbaka ifrån Lund för att jag har min älskade pojkvän där.. Och då har jag ju inte "orkat" blogga för att jag har antigen varit för trött eller så har jag glömt datorn. Ja, det är typiskt mig. Men jag lovar att jag ska försöka skärpa mig nu för Maria blir mycket arg annars.. Förresten så är hon hemma nu och vem ska inte träffa henne om inte JAG ? Ska bli underbart att ha henne hos mig igen. Mycket mycket mycket underbart...

Jag har köpt nytt schampo och balsam också. Och även ett hårspray, kände att jag behövde något som är bra för mitt hår och vad är inte bättre än "Tigi Dumb Blonde"  MITT hår blir fruktansvärt lent och tjockt som bara den. Det står inte att det är volym i det, men det lovar jag att det är. Blir jätte fint.. Och dessutom så luktar det gott. Det är ett tips ifrån mig ! =D

Jag skriver vidare senare ikväll, JAG LOVAR.

Kramizar (Haha)







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: