I belive in my life! <3

Nu sitter man i skolan igen...
Vi har projekt arbete och det vill säga, vi har UF-företaget.
"Paint a clock"
Inte riktigt min grej att sitta såhär och göra en massa pappersarbete.
Men det blir nog bättre snart. Hoppas jag iallafall!!

Idag iallafall så ska jag hem och lägga mig direkt efter skolan. Känner att jag inte sovit mycket.
Gick och la mig vid 04:00 och vaknade vid 07:45. Det är för lite sömn för min del. Fråga mig inte varför jag inte kunde sova, det gick bara inte. Helt omöjligt!
Tror det är dessa tankarna som snurrade runder i huvudet...igen.
Livet har sina dåliga stunder också.
Även fast det känns som att det är mest dåliga stunder som inträffar mig så är det endå livet jag älskar.

Nu känner jag att det är dags. Eller?
Är det dags att ta ett steg tillbaka, eller att kanske vända helt.
Känns inte som om jag vinner något på det här.
Även fast jag vet vad jag vill.
Så vill jag inte svika mig själv ännu en gång.
Men det gör jag endå hela jävla tiden.
Jag älskar dig, men jag hatar att du beter dig så jävla illa! <3 Heartbroken






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: